ترجمه مقاله
نوشته شده توسط : ترجمه مقاله

تخصص ما
ترجمه مقاله ، ترجمه مقالات ، ترجمه مقالات isi  ، ترجمه متون تخصصی ، ترجمه مقالات تخصصی ، ترجمه کتاب می باشد.
چون ترجمه مقاله در دیلماجلار با صرفه است
با ترجمه مقاله خود در دیلماجلار در زمان و هزینه‌های خود صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای خواهید داشت، زیرا دیگر نیازی به متخصص ترجمه مقاله و ویرایش دوباره ترجمه مقالات تان ندارید و هر ویرایش در ترجمه را به سرعت و بدون پرداخت هزینه‌ای، ما انجام می دهیم.

چون ارسال فایل ترجمه و کار با گروه ما اسان است.
برای کار با گروه ما کافی است ، مقاله خود را به ایمیل ما (dilmajlargroup@gmail.com) ارسال کنید و با ما تماس بگیرید.
شماره های تماس : ۶۶۶۲۸۳۱۸-۰۲۱
شماره موبایل (پاسخ گویی حتی در خارج از وقت اداری) : ۰۹۱۲۴۴۰۸۶۰۳

چون ما همیشه آنلاین هستیم.
تیم ترجمه دیلماجلار حتی در روز های تعطیل نیز به فعالیت خود ادامه می دهد.پس اگر می خواهید بهترجمه مقاله خود یا ترجمه مقالات خود بپردازید کافی است ، بدون توجه به اینکه چه روزی می باشد با ما تماس بگیرید.

چون ترجمه مقالات ما کامل می باشد.
ما مفتخریم که ترجمه مقالات در دیلماجلار نیاز به ویرایش مجدد ندارند.بارها شده که کسانی با ما تماس گرفته اند و مقاله ای را برای ویرایش فرستاده اند ، که شخص یا گروه دیگری ان را ترجمه کرده اند.در این زمینه باید بگوییم که ترجمه مقاله در گروه ما دارای ضمانت ۷۲ ساعته می باشد.بدین معنی که اگر شخصی از قسمتی از ترجمه مقاله خود ناراضی بود ما کاملا مسئولیت کار خود را بر عهده می گیریم و تا جایی که مشتری رضایتش جلب شود ، به ویرایش ادامه می دهیم.
چون در کارمان سریع هستیم.
سرعت کاری ما متناسب با نیاز مشتری در ترجمه مقاله کاملا منعطف می باشد.به نحوی که تیم ما حتی کارهایی که زمان خیلی کمی دارند را با قیمتی بسیار مناسب انجام می دهد.

چون مترجمان ما تخصصی فعالیت می کنند.
مترجمان زبده ما از تمامی نقاط ایران جذب شده اند و ما برای جمع اوری این تیم زبده از مترجمانمان تبلیغات بسیار و گسترده ای را انجام می دهیم.ما مفتخریم که بهترین کیفیت را در ترجمه مقاله ، مقالات isi ، کتاب و … دارا می باشیم.

چون ترجمه مقاله در تیم ماتضمینی و مطمئن می باشد.
ما می دانیم که وقتی مشتری کاری را به ما می سپارد می خواهد که کار به بهترین نحو ممکن انجام شود و هیچ مشتری دوست ندارد که متن ترجمه شده اش را دوباره ویرایش کند.ما در کارمان بسیار دقیق هستیم و متون ترجمه شده توسط گروه ما بعد از کار بازبینی می شوند.
چون ما متناسب با نیاز مشتریانمان منعطف هستیم.
ما مشتریانمان که اغلب شامل قشر دانشجو می باشند را کاملا درک می کنیم و سعی می کنیم بهترین کیفیت را درترجمه مقاله با انتخاب مترجمان تخصصی مان با کمترین قیمت ممکنه در اختیار مشتریانمان قرار دهیم.
(۶۶۶۲۸۳۱۸-۰۲۱**۰۹۱۲۴۴۰۸۶۰۳)

دانشجو





:: برچسب‌ها: ترجمه مقاله ,
:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: